Vrijwilligers gevraagd:

De groep vrijwilligers vraagt mensen die deze groep willen komen versterken. Wij hebben per seniorenmiddag 2 personen nodig en zoeken nog verschillende mensen om ons te ondersteunen en als gastvrouw of gastheer aanwezig te willen zijn op maandagmiddag en/of donderdagmiddag tussen half 2 en 5 uur.

De bedoeling is dat je dan meehelpt de aanwezige bezoekers te voorzien van een drankje en als gastvrouw of gastheer met deze mensen mee te doen als men dit vraagt. Dit kan zijn met kaarten of met een andere activiteit, of gewoon een praatje maken met hen bij een kopje koffie.

Heb je interesse of heb je vragen, meld je even bij de secretaris.

Zie boven bij het logo.

Werkgroepen:

Wilt u wel eens weten wat er bij de werkgroepen “Ell Vreuger”, “Ontdek meer over de natuur” en “Leesclub”  gebeurt?  Kom dan eens kijken. U bent van harte welkom. U kunt zich aanmelden via

Truus Donders, Sebastiaanstraat 26, tel. 06 83776978

U kunt zich  opgeven via seniorenverenigingell.01@gmail.com

en via het contactformulier op onze website: seniorenverenigingell.jimdo.com

U bent van harte welkom.

Oproep:

*Wij zijn op zoek naar leden die willen meedenken in een kunst/cultuurgroepje en die 3 keer per jaar een activiteit willen organiseren. Te denken valt aan het bezoeken van een theater, filmhuis, museum of expositie. Het motto is: “Samen kunst en cultuur kijken”.

*We hebben het voornemen om 2 keer per jaar iets te gaan doen rondom creativiteit, bijvoorbeeld keramiek, potten bakken, bloemschikken, schilderen enz. Interesse?

* Door overlijden en ziekte zijn enkele vrijwilligers van het inloophuis weggevallen. Hierdoor kunnen we nog enkele nieuwe vrijwilligers gebruiken.

Als u interesse heeft in een van bovenstaande activiteiten, dan kunt u contact opnemen met secretaris Truus Donders, Sebastiaanstraat 26, tel. 06 83776978 of via seniorenverenigingell.01@gmail.com  of via het contact formulier op deze site

Klik op de knoppen hiernaast voor meer informatie.