Fietstocht Leudal-West in Haler op 6 september. Vertrek tussen 13.00 en 14.00 uur.Fietsen  Seniorenvereniging “DE HOMMEL” Haler

In samenwerking met de Senioren Platvorm van Leudal West wordt de Fietstocht  georganiseerd door Seniorenvereniging de Hommel.

Woensdag  6 september in  Ons Dorpshuis pinxtenstraat 1 te Haler.

Vertrek tussen 13.00 en 14.00 uur (max 4 personen per groep)

• Start en Finish: Ons Dorpshuis te Haler.
  • Er is parkeergelegenheid voor auto’s op het kerkplein.
  • De fietstocht is circa 25 km.
  • Ongeveer op de helft is er een gelegenheid om te pauzeren op eigen kosten.
  • Bij de start ontvangt u een routebeschrijving op papier.
  • Neem uw mobiel mee voor bijzondere omstandigheden. Op de routebeschrijving staan de mobiele nummers, die u bij calamiteiten kunt bellen;
  • De kosten bedragen € 4.00 p.p., te betalen aan de eigen vereniging.
  • Inclusief koffie/thee met vlaai na afloop;
  • Mocht u niet willen fietsen, maar wel aanwezig willen zijn voor de gezelligheid, dan bent u van harte welkom. Bij betaling van € 4.00 p.p. krijgt u ook koffie/thee met vlaai.

U kunt zich tot 3 september opgeven bij uw eigen Seniorenvereniging

*Lange fietstocht:

De route ging via knooppunten naar Swartbroek, binnendoor richting Tungelroy, langs Keent, St Isidorus, de Sint Theuniskapel en het hippisch centrum van Rob Ehrens naar de IJzeren Man en zo verder naar het kanaal richting België. Hier werd gepicknickt. Na de pauze ging het over het vrijliggend fietspad door de Laurabossen  naar het Vossenven. Toen we daar binnen zaten was er een stortbui. Toen de bui voorbij was hebben we de kortste weg naar Ell genomen omdat er nog meer regen voorspeld was.

Het was een mooie tocht, zeker voor herhaling vatbaar.

·      Op 19 mei is de fietstocht van een dag. De route is 40 á 50 km. Er wordt om 10.00 uur vertrokken vanaf de BMV. De fietstocht is gratis, maar u moet zelf zorgen voor een lunchpakket en de consumpties onderweg zijn voor eigen rekening. We zijn rond 17.00 uur terug.

U kunt zich t/m 8 mei opgeven via de strook op de laatste bladzijde.