Doortrappen:

Op 16 mei wil de seniorenvereniging in samenwerking met de organisatie “Midden Limburg Bereikbaar” deze activiteit voor fietsers organiseren. Omdat de provincie de veiligheid van fietsers wil bevorderen neemt zij de kosten voor haar rekening. Een unieke kans om deze activiteit hier in eigen dorp bij te wonen. We hebben minstens 20 deelnemers nodig om deze middag door te laten gaan

Omdat de organisatie wil weten of deze middag door kan gaan i.v.m. hun planning en het vastleggen van mensen die deze cursus geven, willen ze graag zo snel mogelijk weten of er voldoende deelnemers zijn.

Heeft u interesse, dan kunt u zich opgeven via:

Naam …………………….. ………………………………..geeft/geven zich op voor de activiteit “Doortrappen “.

Handtekening:……………………

U kunt deze strook in de bus stoppen bij:

Truus Donders,              Sebastiaanstraat 26,       tel. 06 83776978

U kunt zich ook opgeven via seniorenverenigingell.01@gmail.com

en via het contactformulier op onze website: seniorenverenigingell.jimdo.com

Natuurmonumenten: Natuurherstel Kempen-Broek:

Op donderdag 18 april om 14.00 uur komt natuurmonumenten ons meer vertellen over waarom en welke natuurherstel projecten zij (met andere partners)  in Kempen-Broek uitvoeren.

Van oorsprong is Kempen-Broek een nat gebied waar grote en kleine beken door moerassen hun weg vinden naar de Maas.

Door allerlei maatregelen willen zij losse natuurgebieden met elkaar verbinden en waardevol water daarbinnen beter vast houden.

Wie wel eens heeft gewandeld in Heijkersbroek en De Krang  (Laagbroek en Roukespeel) zal dit zeker niet onopgemerkt zijn gebleven.

Het belooft een interessante middag te worden, noteer de datum!

Paasstukje maken: maandag 25 maart

Het voorjaar is in aantocht en wat past daar beter bij dan een mooi paasstukje. U kunt dit komen maken op maandag 25 maart om 14.00 uur in de BMV, onder leiding van Miny en Annie. Zij zullen ongetwijfeld weer iets moois hebben bedacht.

Het is deze keer op een maandag omdat op de eerder gedachte donderdagmiddag een informatie middag is over stikstof en biodiversiteit door Bèr Peeters. (zie het verhaal hierboven).

U moet een schaal, een mesje en een tangetje mee brengen, voor de rest wordt gezorgd.

De eigen bijdrage is €7,50 en de koffie/thee is voor eigen rekening.

U kunt zich opgeven t/m 21 maart bij:

Annie Huyskens, Sebastiaanstraat 20, tel. 551421

Kerststukje maken:

De feestdagen komen er weer aan en het is dan fijn om het thuis weer gezellig te maken. U kunt dat doen door op donderdag 14 december samen met Miny en Annie een kerststukje te komen maken. Zij zullen ongetwijfeld weer iets moois hebben bedacht.

De eigen bijdrage is €7,50 en de koffie/thee is voor eigen rekening.

U kunt zich opgeven t/m 7 december bij:

Miny Goldenbeld, Meidoornstraat 16, tel. 551574

Annie Huyskens, Sebastiaanstraat 20, tel. 551421.

Bloemschikken op 26 oktober:

De herfst is de tijd dat de kleurenpracht in de natuur op zijn mooist is. U kunt het huis opvrolijken met een bloemstukje dat u samen met Miny en Annie kunt komen maken.

De eigen bijdrage is €7,50 en de koffie/thee is voor eigen rekening.

U moet zich voor 19 oktober opgeven bij:

Miny Goldenbeld, Meidoornstraat 16, tel. 551574

Annie Huyskens, Sebastiaanstraat 20, tel. 551421.

Klik op de knoppen hiernaast voor meer informatie