.Terugblik:

-       Informatiemiddag van de Rabobank: Hier kregen we veel te horen over hoe mensen met slechte bedoelingen u proberen op te lichten.

Een paar feiten:

De bank zal je nooit vragen om:

*Je betaalpas op te sturen of mee te geven.

*Je beveiligingscodes door te geven.

*Telefonisch of via een link in een sms of e-mail geld over te maken.

*Via een link in een sms of e-mail in te loggen op Rabo Online Bankieren.

*Een kleurcode te scannen die je van iemand anders hebt ontvangen.

Als je iets niet vertrouwt, neem dan even contact op met de bank. Beter een keer te veel gebeld, dan een keer te weinig, want oplichters komen heel betrouwbaar over en doen zich heel behulpzaam voor.

Ook was er uitleg over de mobiele bankenservice:

Deze service is er voor klanten die blijvend of tijdelijk minder mobiel zijn in verband met ziekte, ongeval of een lichamelijke beperking. Er komt dan een bankmedewerker bij u thuis om u te helpen. Bel hiervoor; 088-7226600.