Info:

Deze info wordt zowel op papier alsook, voor de leden waarvan het e-mail adres bekend is, digitaal aangeleverd. Waarom dubbel? Om te kijken of er aanloopproblemen zijn en er toch voor te zorgen dat ieder lid een info krijgt. De bedoeling is natuurlijk dat u in de toekomst maar op een manier de info krijgt.

Heeft u een e-mail adres en krijgt u de info niet digitaal, dan kunt u dit doorgeven aan Truus Donders, tel. 06 83776978 of via seniorenverenigingell.01@gmail.com

Bezorgers bondsblad plus info:

Voor het rondbrengen van het bondsblad en de info is het dorp ingedeeld in 7 ‘wijken”. Tot nu toe nam ieder bestuurslid een wijk voor zijn/haar rekening.

Maar we hebben nu andere bezorgers gevonden: Marjo Beeren, José Moonen, Toos Peeters, André Hermans en Lei Tinnemans brengen deze bladen nu samen met de oud-bestuursleden Annie Huijskens en René Palmen rond. Heel hartelijk dank voor het aanbod om dit werk te gaan doen.