Uitslag Rabo Club Support 2023:

Deze actie heeft ons dit jaar €451,62 opgebracht, €51,- meer dan vorig jaar. Hartelijk voor uw stem en we hopen volgend weer een beroep op u te mogen doen.

Rabo Club Support:

Al een aantal jaren steunt de Rabobank de verenigingen in hun regio via de actie Club Support. De leden van de Rabobank kunnen stemmen geven aan verenigingen die hun sympathie hebben.

Leden kunnen stemmen via de Rabo app. en via Rabo internet (online) bankieren. U kunt inloggen met uw rekeningnummer en pasnummer en kunt dan stemmen.

Dit kan van 4 t/m 26 september. Vorig jaar hebben we via deze actie een bedrag van €400,53 gekregen, veel geld waar we weinig voor hoeven te doen.

Rabo Club Support:

In september zijn de stemmen uitgebracht voor deze sponsoractie van de Rabobank. Onze vereniging heeft € 400, 53 ontvangen.

Hartelijk dank voor uw stem. Wij hopen ook volgend jaar weer op u te mogen rekenen.