Terugblik Vrijwilligersmiddag:

Als dank voor een jaar lang belangeloos werken voor de seniorenvereniging werd er op 17 november een vrijwilligersmiddag georganiseerd, waarbij meer dan 30 personen aanwezig waren. Bij binnenkomst kon je koffie/thee en vlaai pakken en een kaart. Deze bleek nodig te zijn om iedereen in 4 groepen in te kunnen delen. Er waren spellen voorbereid waarbij bij elk spel van iedere groep een persoon moest deelnemen. Aanvankelijk was het rustig, maar naarmate de middag vorderde kwamen en steeds meer aanmoedigingen en lachsalvo’s. Afgesloten werd met een lekker Chinees buffet.

In aanmerking genomen dat er mensen verhinderd waren is het toch mooi om te zien hoeveel vrijwilligers actief zijn als bestuurslid, gastheer/vrouw in het inloophuis, lid van een werkgroep, bezoeker van jarigen en zieken, bezorger van de info enz.

Hartelijk dank voor deze fijne middag. We kunnen er weer een jaar tegen