Kerstdiner 2023

We waren met 73 gasten aanwezig deze middag. De vrijwilligers hadden weer veel en goed werk verricht met het bereiden van het voorgerecht, de soep en het nagerecht. Het hoofdgerecht met toebehoren kwam van Petra. Zoals gewoonlijk weer een vier gangen diner.

Het muzikale gedeelte werd verzorgd door Anneke en Fer, een optreden gesponsord door de gemeente Leudal, waarvoor hartelijke dank.

Ook dit jaar organiseert de werkgroep weer een kerstdiner op 17 december, de zondag voor Kerstmis. De aanvang is 12.30 uur. Zoals u gewend bent weer een vier gangen diner, waarbij de vrijwilligers de soep, het voorgerecht en het nagerecht zelf maken. Het hoofdgerecht met toebehoren komt van Petra. Voor verdere informatie en opgavestrook zie het bijgevoegde inlegvel. U ziet dat de prijs verhoogd is. De werkgroep vindt dit jammer, maar u heeft zelf bij het boodschappen doen gemerkt dat alles flink duurder is geworden.

Wij wensen u een heel fijne, gezellige en smaakvolle middag toe.