Terugblik presentatie jubileumboekje, kerstdiner en vrijwilligersmiddag:

Het is al een tijdje geleden dat de vorige Info uitkwam, vandaar nu nog een terugblik op activiteiten die al weken geleden plaats gevonden hebben.

-Op 30 november presenteerde de werkgroep, bestaande uit Paul Custers, Thijs Peeters, Jos Deckers en John Coenraad, een mooi uitziend, goed verzorgd jubileumboekje met daarin de geschiedenis van de seniorenvereniging en daarnaast de ontwikkeling van het dorp Ell in diezelfde periode. Eerst kregen we foto’s te zien van de boerenbruiloft, daarna presenteerde Paul Custers het boek en bood het eerste exemplaar aan onze voorzitter Martha Royakkers aan en vervolgens was er nog de film over de boerenbruiloft.  De werkgroep kan terug zien op een gezellige, goed bezochte middag met 96 gasten.

Heel veel dank voor het vele werk dat jullie verricht hebben.

-Op 22 december hebben we weer kunnen genieten van ons vier gangen kerstdiner. De vrijwilligers hadden erg goed hun best gedaan bij het maken van het voorgerecht, de soep en het nagerecht en samen met het hoofdgerecht van de Prairie hebben we heerlijk kunnen eten. Tussen de gerechten door was er een gedicht door de voorzitter, een kerstgedachte door deken Miltenburg, twee keer een optreden van De ‘Ellenthaler Muzikanten” en als slot een optreden van dhr. en mevr. Verdonschot. Een waardige afsluiting van ons jubileumjaar waar 81 gasten bij aanwezig waren.

-Op 11 januari was er de vrijwilligersmiddag, deze keer georganiseerd na afloop van het jaar omdat nu ook de mensen uitgenodigd waren die een activiteit in het kader van ons jubileum hadden georganiseerd. Na de koffie met vlaai volgde een uitgebreid dankwoord van de voorzitter voor al het werk dat er door iedereen in het afgelopen jaar is verzet. Het is de moeite waard geweest. We hebben een mooi jubileumjaar achter de rug.

Daarna volgde een optreden van de culturele werkgroep uit Stramproy. Zij brachten ons met liedjes uit de zestiger-, zeventiger en tachtiger jaren terug in de tijd. We konden nog eens lekker “nostalgisch zwijmelen”.

Tot slot was er nog een heerlijk buffet.

Ook hier namens het bestuur heel hartelijk dank voor alle medewerking in het afgelopen jaar.