Seniorenvereniging Ell vierde haar 60 jarig bestaan in 2019 ...

In 1959 namen een aantal senioren hier in het dorp het initiatief om te komen tot een vereniging voor ouderen. In die tijd kwamen de meeste mensen nog niet veel buiten het dorp en er waren weinig ontspanningsmogelijkheden  voor deze groep. In eerste instantie was er een wekelijkse “soos” middag, waar men kaartte en kiende.

U kunt zelf zien waartoe die vereniging nu is uitgegroeid.

Dit diamanten jubileum wilden we niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Op donderdag 17 januari werd het jubileumjaar om 14.00 uur feestelijk geopend.

Door de werkgroepjes werd informatie gegeven over de activiteiten die ze organiseren en tussendoor waren er optredens van Frans Adriaens, die ons op een humoristische wijze door het dagelijkse leven voerde, en Jan Schroёn, die ons op zijn geheel eigen wijze, muzikaal vermaakte.

Ook werd de door John Coenraad en Mart van de Kruys gemaakte nieuwe website en het nieuwe logo gepresenteerd.